پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:42 - 1395/07/26

خرید کشتی تفریحی توسط "مسئول دلسوز" همه را شوکه کرد

"بن سلمان در حال انجام رقابت تنگاتنگ و سنگین بر سر بدست گرفتن پادشاهی عربستان است؛ به ویژه بعد از بیماری سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی، این مسئله بیشتز خودنمایی می کند."

کارگرآنلاین: روزنامه النشره به نقل از نیویورک تایمز نوشت: «سیاست های ریاضت اقتصادی سعودی برای تحقق چشم انداز 2030 نتوانست تا مانع خریدن کشتی تفریحی توسط محمد بن سلمان شود.»

به نوشته منبع مذکور، بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی کشتی تفریحی 550 میلیون دلاری خریداری کرد. وی این کشتی را در مرخصی چند ساعته خود که -به فرانسه سفر کرده بود- خریداری کرده است.

بنا بر این گزارش، بن سلمان در حال انجام رقابت تنگاتنگ و سنگین بر سر بدست گرفتن پادشاهی عربستان است؛ به ویژه بعد از بیماری سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی، این مسئله بیشتز خودنمایی می کند.

این اقدام بن سلمان در سایه سیاست های ریاضت اقتصادی شاه سعودی -که اخیرا مزایای بسیاری از شاهزاده ها و مسئولان مملکتی به سبب این سیاست ها کاهش پیدا کردند- همه را شوکه کرد.

بن سلمان در حالی خود را مسئولی دلسوز برای کشورش جلوه می دهد که بارها طرح های اقتصادی عجیبی برای رونق کسب و کار و جبران کسری بودجه ده ها میلیاردی عربستان  ارائه داده است.
منبع: جام نیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین